Yazılım

CDR, Helpdesk, E-Flow

E-Flow (BPM)

Kurumsal olmanın en önemli koşullarından biri de, işimizi tanımlı süreçler ile takip etmektir. Bu sayede üretimimiz / hizmetimiz kişiden bağımsız, tanımlanmış süreçler içerisinde hedeflenen kapsam ve kalite doğrultusunda sunulabilir.

Süreç tasarlamak ve işimizin doğası gereği değişimlere uygun şekilde revize etmek, uygun (BPM) iş süreçleri tasarlama araçları kullanılmadığında, zahmetli, uzun süren, yüksek maliyetli projelere dönüşebilir.

E-flow iş süreçleri geliştirme yazılımı, süreç tasarlamayı kod yazmadan taşı bırak yöntemi kolaylığını sağlayarak, süreç tasarlamanızı ve güncellemenizi şirketiniz için kısa sürede, düşük maliyette yapmanızı sağlıyor.

E-flow Yazılımımız;

  • Kurulumu ve kullanımı kolay bir çözümdür.
  • Mevcut ERP , CRM , Muhasebe sistemleriniz ile entegre çalışır.
  • Anlık bildirimler ile iş takibinizi rahatlıkla yapmanızı sağlar.
  • Uzak bağlantı sayesinde işinizi mekandan bağımsız yönetmenizi sağlar.
  • Daha az kaynak ile daha fazla süreç geliştirerek maliyet avantajı sunar.
  • Web, IOS, Android platformları ile uyumludur.

Helpdesk

İç ya da dış müşteriye destek veren tüm ekiplerin ortak aşması gereken konuların başında verilen desteğin istenen kalitede, sürede, kapsamda yapılması ve bu sürecin kayıt altında tutulup istendiğinde raporlanabilmesi gelir.

Provis olarak bakım destek hizmeti verdiğimiz müşterilerde bu konuyu Helpdesk yazılımımız ile aştık.

Helpdesk Yazılımımız İle;

  • Son kullanıcıya kolaylıkla çağrı açabilir.
  • Açılan çağrı son tarih ve kapsam içerik bilgisi ile doğru kişiye yönlendirilir.
  • Süreç boyunca işi üstlenen ile çağrı sahibi sohbet ekranından bilgi paylaşabilir.
  • Teknik ekipler ihtiyaç duyarsa özel sohbet ortamında bilgi paylaşabilir.
  • Çağrı kapanma onayına gönderilir ve çağrı sahibinin onayı ile süreç kapatılır.

 

İşimizi bu şekilde yapmak sayısız avantaj sağlıyor.

  • Tüm süreç kayıt altında olduğundan bazı yanlış anlaşılmaların önüne geçiliyor.
  • İstenen anda verilen hizmet karşı tarafa raporlanabiliyor.
  • Ekiplerin performansları ölçülebiliyor.
  • İşin verimliliği ölçülebiliyor.

CDR

Cisco Call Manager sektördeki santraller arasında lider konumu ile kullanıcılarına çeşitli avantajlar sunuyor. Bu özellikleri sayesinde de santrallerinden yüksek beklenti içerisindeki firmalar tarafından tercih ediliyor.

Call Manager tarafından üretilen ham datanın anlaşılır ve yorumlanabilir hale gelmesi CDR yazılımımız Seeloog tarafından yapılmakta.

CDR Yazılımımız Seeloog;

  • Gelen / giden arama raporları.
  • Başarılı, meşgul, cevapsız çağrı sonuçlarının raporlanması,
  • Çağrı tipi ve lokasyon bilgisine erişilmesi,
  • Çağrının şirket içindeki akışının takip edilmesi,
  • Şirketin arama alışkanlıklarının izlenip anomalilerin belirlenmesi,

Gibi konularda şirketinize fayda sağlayacaktır.

Bize direkt ulaşmak
ister misiniz?