Provis Helpdesk
işleriniz için destek sağlar.

Helpdesk

İç ya da dış müşteriye destek veren tüm ekiplerin ortak aşması gereken konuların başında verilen desteğin istenen kalitede, sürede, kapsamda yapılması ve bu sürecin kayıt altında tutulup istendiğinde raporlanabilmesi gelir.

Provis olarak bakım destek hizmeti verdiğimiz müşterilerde bu konuyu Helpdesk yazılımımız ile aştık.

Helpdesk Yazılımımız İle;

  • Son kullanıcıya kolaylıkla çağrı açabilir.
  • Açılan çağrı son tarih ve kapsam içerik bilgisi ile doğru kişiye yönlendirilir.
  • Süreç boyunca işi üstlenen ile çağrı sahibi sohbet ekranından bilgi paylaşabilir.
  • Teknik ekipler ihtiyaç duyarsa özel sohbet ortamında bilgi paylaşabilir.
  • Çağrı kapanma onayına gönderilir ve çağrı sahibinin onayı ile süreç kapatılır.

 

İşimizi bu şekilde yapmak sayısız avantaj sağlıyor.

  • Tüm süreç kayıt altında olduğundan bazı yanlış anlaşılmaların önüne geçiliyor.
  • İstenen anda verilen hizmet karşı tarafa raporlanabiliyor.
  • Ekiplerin performansları ölçülebiliyor.
  • İşin verimliliği ölçülebiliyor.

Bize direkt ulaşmak
ister misiniz?